- Home
- Veel gestelde vragen
Klein Kleding
Contact
- Hoe kan ik contact opnemen met Klein Kleding?
- Hoe kan ik mij inschrijven voor de Klein Kleding nieuwsbrief?
Bestellen
- Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?
- Ik kan niet inloggen.
- Ik kan geen maat kiezen bij het artikel dat ik wil bestellen.
- Kan ik bestellen vanuit een ander land dan Nederland?
- Is it possible to order from a country other than The Netherlands?
- Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?
- Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Mijn maat staat niet meer bij het artikel. Is deze nog leverbaar of na te bestellen bij de fabrikant?
Betalen
- Op welke manieren kan ik betalen op KleinKleding.nl?
- Mijn betaling is mislukt. Hoe kan ik mijn bestelling toch afronden?
- Is het mogelijk om achteraf te betalen?
- Per post heb ik een FashionCard ontvangen. Is het mogelijk om deze te gebruiken bij een betaling in de webshop?
Levering
- Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Ik heb na zeven dagen mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
- Wat betaal ik aan verzendkosten?
- Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Ruilen en retour
- Ik wil mijn bestelling retourneren. Hoe gaat dit in zijn werk?
- Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen/mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik nu doen?
- Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren, mocht ik niet tevreden zijn?
- Ik wil een artikel graag ruilen voor een andere maat. Hoe weet ik of die maat nog leverbaar is?
- Kan ik mijn bestelling ook retourneren in de winkel?
- Kan ik ook afgeprijsde artikelen retourneren?