• Veel gestelde vragen

Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen/mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik nu doen?

Verkeerd of beschadigd artikel?

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan er helaas wel eens iets mis gaan. Wij adviseren u daarom om alle artikelen na ontvangst te controleren op beschadigingen/verkeerde leveringen. Mocht dit het geval zijn, dan kunt u contact met ons opnemen (telefonisch of via de e-mail) om tot een oplossing te komen. U kunt de artikelen vervolgens terugzenden (zie Ruilen). Belangrijk is dat u de beschadiging/problemen duidelijk vermeldt op het retourformulier. U ontvangt dan zo snel mogelijk een vervangend artikel, of u krijgt uw geld terug.

Voor het retour sturen van artikelen met een defect of verkeerd geleverde artikelen rekenen wij geen verzendkosten. Voor het retour sturen van artikelen met een defect of verkeerd geleverde artikelen vanuit een ander land dan Nederland worden verzendkosten vergoed.

Telefoonnummer: +31 (0)184 491013
E-mailadres: klantenservice@kleinkleding.nl

 

« Terug naar het overzicht